söndag 26 september 2010

Dag 20: Första mötet

Just nu när jag räknade ut att det redan var dag 20 sköljde en våg av stress över mig. Hur kan det redan ha gått nästan 3 veckor? Men låt oss vara positiva och tänka på vad som faktiskt hänt under de här tre veckorna istället.

Jag har nu tagit kontakt med nästan 4000 företag och fått fler positiva svar än jag hunnit med att följa upp. Jag har en konkret plan på hur jag ska få in mina 100lax som känns bra för mig och kommer att gynna företagen och mina medlemmar. Tanken jag tänkt är att erbjuda recensioner av olika hotell, restauranger, span etc som medlemmarna själva får skriva. Varje företag tar emot två medlemmar som i skriver ner med egna ord sina reflexioner av besöket. I samband med att presentationen publiceras på sidan får företaget också möjlighet att lägga upp ett special erbjudande som man köper via singelliv. Tex ät 2 betala för 1. Jag tänker mig att man ska döpa det till veckans singelerbjudande eller något dylikt. Om man betalar extra så skickas det även ut till medlemmarna i form av ett nyhetsbrev. Hänger ni med på hur jag tänker? Nu brottas jag med hur mycket ett sådan upplägg faktiskt är värt. Vad kan jag ta betalt för det här?

I morgon har jag mitt första riktiga möte där jag ska pressentera upplägget.
Om ni lovar att hålla tummarna lovar jag att bättra mig på att blogga, deal?*

Kärlek och Pepp!
Susanne

*Jag lovar att bättra mig även om ni inte håller tummarna.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida