lördag 10 april 2010

På MSN med Sakine

Carlos säger: Jag älskade passusen om att vi slösade pengar

Carlos säger:
eftersom ölen på stureplan kostar 10 kr mer och vi fick loggan gratis

Sakine säger:
gratis!? wow, schyssta kontakter

Carlos säger:
dela med dig och bli rik sakine
nima kan ju också rita, han kan väl hjälpa dig om du startar eget
eller någon annan?

Sakine säger:
Nima vem?
jag är bra på att rita själv
ställt ut på liljevalcs
nu diskar jag mest
måste städa vidare
trevlig helg hörru!

Carlos sa (21:54):
ok, jag slösar vidare på mina pengar här så länge!

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mycket bra ledare. Huvet på spiken. Ni har ju fortfarande ingen ide om vad ni ska göra. Ni ska sätta upp en må bra sida men hur ska ni få nån att betala er för det??? Pinsamt so far...

10 april 2010 kl. 20:45  
Anonymous Anonym sa...

Sakine har verkligen helt rätt i artikeln / ledaren. Huvet på spiken. Ni vet ju inte hur ni ska tjäna pengar på idén. Enda chansen blir att göra det här till ett PR-projekt men på er affärside (må bra sidan) kommer ni inte att tjäna 100 lax (om ens en enda spänn) så jag tror ni flunkar hårt i detta projekt om ni inte börjar fundera på era intäktsströmmar snart.

Såg att ni lyckats fånga en "extrem-livetsordare" som programmerare också, grattis...

10 april 2010 kl. 21:10  
Anonymous Anonym sa...

jag finner Idén till 100 lax mycket intressant.Precis som musik får en att känna sig bra,handlar start sidan om att sprida god energi.När man bankar på en trumma typ djembe´:kan man nå andra energi nivåer(en gång när jag gick vid standen utanför brighton satt en grupp på 10-15 youngsters å lira i en rund ring)det glömmer j aldrig.hälsningar magoo

13 april 2010 kl. 10:29  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida