söndag 11 april 2010

Dag 12: Marlena varvar högt och lågt

SMS från Carlos 16:49:29
Har du en fin dag? Jag landar i dagens lax. Träffade Blossom Tainton idag och
ska ringa i v om vi vill teama m henne. Hon släpper passande nog en hälsotidning
8 juni!


SMS från Carlos 17:07:57
Kom på att jag har morgonsoffa imorn till 10.30. Kan vi ses 11-12 istället?
Ledsen för kort framförhållning, vänjer mig vid morgonrutinen den här veckan.

SMS från Marlena 17:07:59
Fantastisk! Skrålar med i katarina and the wavrs och dricker jordgubbsmilkshake
från fatdonalds (säg inget till blossom :-) Seriöst, grymt med henne. Jag
har
också tänkt. Pangstart är liksom ingenting ordentligt. Ska vi bli en
snackis
måste vi våga gå hela vägen – dagenslax mao. Köp! Vad gör du?
Kramkram


SMS från Carlos 17:09:00
Degar m minimestiserna! Har varit ute utan overaller första gången – frihet!


SMS från Marlena 17:10:38
Lugnt. Jag messar joel och tamara. Är det klartjagskavarahemma?


SMS från Carlos 17:10:44
Nej den här ”filosofi”stunden jag och Denise Rudberg har typ var tredje vecka..
Tema semester imorn, förslag?


SMS från Marlena 17:19:56
Jag har en tes. Vi går mot upplevelsebaserade semestrar. Surfresor, ygaläger
etc. I länder där man inte rest så mycket (ex polen) räcker triggern i att
upptäcka kulturen och landet. Men när du nått en viss resenivå räcker inte
det längre som trigger. Eller så pratar du om att många inte kan låta bli
att kolla jobbmail under semestern – blir det verkligen riktig avkoppling
då? Jag vet, inte tänker iaf kika!

SMS från Carlos 22:04:25
Ska jag skriva ett daginlägg om att vi typ inte gjort nåt och skriver om namnet
imorn?

SMS från Marlena 22:11:16
Ja tack. Sitter fortf i bilen. Typ söndag = vilodag. Måste du gå prick 12 imorn?
Har gärna en mer framtung vecka. Vill ha sajten uppe nu! Saknar dig
förresten!


SMS från Carlos 22:19:54
Jag har till ett imorn i lugn och ro. Lägger upp sms:n vi skickade idag helt
enkelt. Saknar dig med! Kör försiktigt!

SMS från Marlena 22:23:09
Haha. Det blir topp! Kram, ses imorgon. Yei!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Hippothalamus sa...

Jag fattar fortfarande inte hur ni hinner skriva så mycker i bloggen OCH jobba på projektet på bara 10h/veckan. Räknas bloggandet till arbetstiden? Det utgår jag fråpn eftersom ni skapar kontakter och bollar idéer kring projektet på den. Hur stor tid av er totala disponibla tid tar bloggandet? Det skulle vara inressant att få veta. Ni verkar ju iaf. va ena riktiga bloggrävar!
Lycka till!

12 april 2010 kl. 08:15  
Blogger Åsa Plesner sa...

Jag tycker att det coola med det här projektet är att er 10-timmars maxgräns gör att ni inte KAN grotta ner er i stånkande och stönande över era beslut, för det har ni inte tid med. Det är bara att leka och köra, liksom.

Jag jobbar "bara" 30 timmar i mitt företag Resultatverkstan men jag inser att jag hinner med en del dödtid då också. Löfte denna vecka: så fort jag börjar oroa mig för något så ska jag göra något annat, och har jag inget annat att göra så ska jag ta ledigt istället.

Tjipp och ha en bra vecka /Åsa

12 april 2010 kl. 09:49  
Anonymous Martin Wande sa...

Att läsa denna SMS-konversation känns inte så givande. Vore tacksam för korta sammanfattningar om vad som händer istället för- eller i anslutning till SMS-snacket.

12 april 2010 kl. 10:11  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida