måndag 21 februari 2011

100LAX-läsare! Nu kan ni följa mig på Yourlife istället!

Hello!

Nu bloggar jag om 100LAX-tänket och livet i största allmänhet på denna sida på Yourlife istället. I sann 100LAX anda utmanar jag nu myten om att man fysiskt måste vara på plats för att starta och driva sina företag. Har därför dragit ut i vida världen på enkelbiljett och fortsätter dela med mig av mina tankar om entreprenörskap, företagande, livet, lärdomar längst vägens gång etc. därifrån istället.

Check it out! På Yourlife under bloggarfliken hittar du mig - Marlena Batist alltså.

Kram på er,
M

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kul att du ger dig ut på resan. När jag försöker lägga in ditt RSS-flöde så får jag en pren på hela yourlife, och det vill jag ju inte.

21 februari 2011 kl. 16:44  
Anonymous Marlena sa...

Aha! Ska kolla upp det imorgon och se om Yourlife kan göra något åt det. Tack för spaningen!

23 februari 2011 kl. 02:15  
Blogger Marlena sa...

Hallå!
Rss-länken till min blogg är: http://blogg.yourlife.nu/marlena-batist/feed/ (man kan välja den om man klickar på rss-symbolen i browsern).

10 mars 2011 kl. 10:14  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida