lördag 15 maj 2010

Mina prioriteringar

Vid varje årsskifte har jag gjort en lista över fyra prion i mitt liv. De tre första har varit samma sen 2007, den sista har bytts från år till år. I år ser det ut så här:

1. Vara med min familj
2. Bli ekonomiskt oberoende
3. Skaffa pengar till ♥
4. Bli bättre på det jag redan är bra på

Ibland undrar folk vad som driver mig. Det här är toppdrifterna. Hjärtat står för mitt drömprojekt, som jag kommer att dra igång när jag har samlat tillräckligt med pengar. Jag tror det är positivt att ha en vision över något som du ska använda pengarna till, för att samla på dig pengar.

Dagens make money-låt är Jay med The city is mine: “From now until they blow holes in my frame, I’ma stand firm, holdin my aim, fell me? I’m the focal point like Biggie in his prime, on the low tough, the city is mine.”

Massa kärlek,

C

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilket är ditt drömprojekt som du samlar pengar till?

15 maj 2010 kl. 07:40  
Anonymous Samuel Sidea sa...

Skulle ni kanske kunna lägga in en liten ruta med statistik i högerspalten? Med statistik menar jag typ: x antal dagar som projektet körts, antal nedlagda arbetstimmar, antal offerter/mail skickade, antal ackumulerade jobb/kunder och självklart hur många små kronor som har dragits in.

Bara en tanke.

15 maj 2010 kl. 12:56  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida