torsdag 15 april 2010

Hur kul är inte det här...

Från: X
Skickat: den 15 april 2010 19:04
Till: carlena@100lax.se
Ämne: dagenslax......


Tjenis,

googlade ett namn jag precis registrerade (EFTER att jag registrerade det som den puckade idiot jag är...)
och fick ett par träffar på namnet hos er....
Galet och pinsamt, minst sagt!
Kul projekt ni driver, jag tror det kan bli grymt!
Ni har ju redan kommit en bit och kan nog få bättre nytta av namnet än jag kan, tänkte bara ha en trött matlagningsblogg (ånej, inte en till)
Har dock fått lite matlagnings(och blogg-) abstinens och lite förfrågningar från den svenska grossisten för Salma-lax, därav min briljanta idé med dagenslax.se.
Har dock ingen lust att vara någon jämra domännorpare (jag har råkat ut för det ett antal gånger själv)
Jag försöker hitta på ett bättre namn till mig (har ett gäng andra på lut, dagenslax kräver ju nästan ett inlägg om dagen, kan bli tungt) så får vi väl försöka lösa en flytt till er så fort vi kan, keep up the good work!

Etiketter: ,

8 kommentarer:

Anonymous inkomsten.se sa...

Hade ni inte registrerat dagenslax.se själva?

16 april 2010 kl. 11:48  
Blogger Unknown sa...

Schysst snubbe! Han vill man vara kund hos.

16 april 2010 kl. 11:49  
Blogger Susanne sa...

Vad bra!Håller med Helen, kanske kan vi hjälpa honom komma på något nytt namn eller nåt som tack!

16 april 2010 kl. 12:09  
Anonymous martinahn@bredband.net sa...

Roligt sammanträffande!

16 april 2010 kl. 18:23  
Blogger Fredrik Karlström sa...

Kan inte annat än instämma med Helen, härligt att se att sånthär händer. :)

16 april 2010 kl. 20:14  
Anonymous Anonym sa...

www.baralax.se
www.bralax.se
www.laxlax.se

17 april 2010 kl. 06:00  
Anonymous Rikard Klar sa...

först trodde jag det var ettt fiske försök av dagenslax.se men så såg ja att den ligger ju inte uppe...

20 april 2010 kl. 21:33  
Anonymous inkomsten.se sa...

Grattis. Det hade kunnat bli dyrt annars om den hamnat i någon annans händer...

30 april 2010 kl. 10:58  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida