tisdag 27 april 2010

Dag 27: Vi är försenade 1 dag och Marlena har Lax-abstinens

Det känns ju sådär lagom stressigt att inte jobba idag heller (förutom det här inlägget). Men att göra det skulle vara ruskigt ineffektivt. DagensLax.se skissen är en dag försenad, vilket är helt ok men gör att vi mailar kunderna imorgon istället. Flashanimationerna småjusteras och ja, Carlena är helt enkelt lite överflödiga just nu.

Hade Carlos varit på plats så hade vi kunnat tänka på hur vi ska utveckla DagensLax etc, men den luren svarar inte ens i telefon! Så jag antar att jag passar på att gå ut i solen så får det bli en hårdkörare imorgon istället.

Om ni behöver lite pepp så kan ni köra "The Salmon Dance" så länge! Det har jag gjort.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous martinahn@bredband.net sa...

Ett bra citat jag hittade "Även den som går långsamt kommer fram tillslut". Iof tycker jag att ni håller ett grymt bra tempo. Imponerande. No stress :)

27 april 2010 kl. 23:17  
Blogger westn sa...

Det är inte så många dagar kvar på veckan nu egentligen...

27 april 2010 kl. 23:57  
Anonymous inkomsten.se sa...

Vad gör ni när ni inte jobbar med dagenslax?
Räknar ni det som arbetstid när ni spånar och funderar själva, eller bara när ni sitter spånar ihop eller jobbar med konkreta saker.

29 april 2010 kl. 11:55  

Skicka en kommentar

Alla som vid den tredje månadens slut har kommenterat mer än hälften av dagarna, är med och delar på den första månadsvinsten som överstiger 100.000 kronor.

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida